Eduardo Piedade
Master in Science of Religion and Ph.D. candidate in Communication and Semiotics at the Pontifical Catholic University (PUC-SP). Bachelor's degree in business administration, with a lato sensu postgraduate degree in business administration with a concentration in marketing. Extension courses in retail marketing, investment theory, financial management, project design and analysis. Provider of pro bono services in civil organizations of a religious and assistance nature. Professor of studies of Brazilian problems, economics and corporate governance. Coordinator of the strategic administration and planning excellence group of the São Paulo Regional Administration Council (CRASP). Columnist and columnist for Rádio Digital of the Federal Administration Council (CFA).
Mestre em ciência da religião e doutorando em comunicação e semiótica pela Pontifícia Universidade Católica (PUC-SP). Bacharel administrador, com pós-graduação lato senso em administração de empresas com concentração em marketing. Cursos de extensão em marketing varejo, teoria do investimento, administração financeira, elaboração e análise de projetos. Prestador de serviços pro bono em Organizações Civis de caráter religioso e assistencial. Professor de estudos dos problemas brasileiros, economia e governança corporativa. Coordenador do grupo de excelência em administração estratégica e planejamento do Conselho Regional de Administração de São Paulo (CRASP). Colunista e articulista da Rádio Digital do Conselho Federal de Administração (CFA).
- Publicações
- Identidade
- Ver todos
