Publicações no BrCris
 

Joclenes Emilio Diehl

Professional and Professor at Business Administration area. Master of Sciences at UNICAMP University of Campinas; MBA at IT Sustainability at USP University of Sao Paulo; Post graduated at Advanced Business Management and Major at Business Management at FATEC College of Technology of Americana. Worked at FATEC College of Technology of Indaiatuba, Americana and Piracicaba between Sept. 17 and Jul. 19. Worked 2 years as a Technical Level Professor at ETEC Technical School of Americana, Nova Odessa and Santa Bárbara; Master of Science at UNICAMP. Worked at IBM of Brazil between December 2011 and Mar. 18, acting at Hortolandia, Sao Paulo and Buenos aires sites. Worked as a Contract Administrator for 2 years and 4 months for USA and Brazil Software Services. At this time was Innovation focal, worked with disputes, performed internal process inspections and achieved several company recognitions. After April 2014 start acting as a Special Bid Specialist, for Business Partners sales of Brazil Power Mainframes and US Maintenance contracts. Before joining IBM, worked 1 year and 7 months as a Coordinator Auxiliary and 4 year at Customer Services, including sales. Has a article published in congress and in 2009 was winner of a national essay competition. Speaks English, Spanish, Portuguese fluently and studied Chinese.
Professor e Profissional na área de Administração de Empresas. Mestre em Administração pela UNICAMP; Especialista MBA em Sustentabilidade em TI, pela USP, Especialista em Gestão Avançada de Negócios e Tecnólogo em Gestão Empresarial pela FATEC Americana. Professor de ensino superior e técnico com mais de 4 anos de experiência ministrando disciplinas de Marketing, Estratégia, Gestão de Pessoas, Empreendedorismo, Logística, Negócios Internacionais, Projeto Integrador, Orientação de TCC entre outras. Foi professor de Ensino Superior na FATEC de Indaiatuba, Americana e Piracicaba por 2 anos e professor de ensino técnico por 2 anos nas ETECs de Americana, Nova Odessa e Santa Bárbara do Centro Paula Souza. Trabalhou mais de 6 anos na IBM do Brasil, na área de criação de propostas, registro de contratos, e faturamento para clientes nos EUA e Brasil para serviços de Software e Manutenção. Foi focal de Inovação, auditor interno, resolveu disputas com clientes e obteve diversos reconhecimentos da organização. Trabalhou como auxiliar de coordenação, na FATEC-AM, e 4 anos na área de atendimento ao cliente, incluindo vendas, na DecDil Turismo. Possui artigos publicados em simpósios e em 2009 foi vencedor de um concurso nacional de ensaios. Fala Inglês, Espanhol, e Português fluentemente e estudou básico de chinês.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Afiliação
  •  
  • Publicações
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •