Publicações no BrCris
 

Sergio Luis Dias Doliveira

He holds a degree in Philosophy from the Federal University of Paraná (1988), a degree in Administration from the Foundation for Social Studies of Paraná (1996), a Master's in Strategic Management of Organizations from the State University of Santa Catarina (2002), a PhD in Administration from the Federal University do Paraná (2013) and Post-Doctorate in Administration by the Graduate Program in Administration at the Federal University of Paraná (2022). He is a professor at the State University of the Midwest (UNICENTRO), in the following courses: Undergraduate in Business Administration, Master's and Doctorate in Community Development, at the Irati/PR - Brazil Campus, Professor of the Graduate Program, Master's in Business Administration at the State University of the Midwest , Campus Santa Cruz, in Guarapuava/PR - Brazil. Practice Areas: Management Theories, Sustainability, Innovation, Sociotechnical Transitions and Community Development.
Possui graduação em Filosofia pela Universidade Federal do Paraná (1988), graduação em Administração pela Fundação de Estudos Sociais do Paraná (1996), Mestrado em Gestão Estratégica de Organizações pela Universidade do Estado de Santa Catarina (2002), Doutorado em Administração pela Universidade Federal do Paraná (2013) e Pós-Doutorado em Administração pelo Programa de Pós-Graduação em Administração da Universidade Federal do Paraná (2022). É professor da Universidade Estadual do Centro-Oeste (UNICENTRO), nos seguintes cursos: Graduação em Administração, Mestrado e Doutorado em Desenvolvimento Comunitário, no Campus de Irati/PR - Brasil, Professor do Programa de Pós-graduação, Mestrado em Administração da Universidade Estadual do Centro Oeste, Campus Santa Cruz, em Guarapuava/PR - Brasil. Áreas de atuação: Teorias da Administração, Sustentabilidade, Inovação, Transições Sociotécnicas e Desenvolvimento Comunitário.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Afiliação
  •  
  • Publicações
  •  
  • Ensino
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •