Publicações no BrCris
 

João Luiz Soares

Doutor em Administração com ênfase em Estratégia, Mercadologia e Inovação pela Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG), mestre em Engenharia Elétrica pela Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG) e graduado em Engenharia Industrial Elétrica pelo Centro Federal de Educação Tecnológica de Minas Gerais (CEFET-MG). É membro do 'Núcleo de Pesquisa, Ensino em Marketing e Estratégias de Operações' da UFMG e do Projeto 'Gestão Contemporânea de Marketing' da Fundação Dom Cabral (FDC). Tem experiência na área de Administração, com ênfase em Estratégia, atuando principalmente nos seguintes temas: transformação digital, customer centricity, desburocratização, novas tecnologias, gestão de processos e gestão de projetos.
PhD in Business Administration with emphasis in Strategy, Marketing and Innovation from the Federal University of Minas Gerais (UFMG), Master in Electrical Engineering from the Federal University of Minas Gerais (UFMG) and graduated in Industrial Electrical Engineering from the Federal Center for Technological Education of Minas Gerais ( CEFET-MG). He is a member of the 'Center for Research, Teaching in Marketing and Operations Strategies' at UFMG and the 'Contemporary Marketing Management' Project at Fundação Dom Cabral (FDC). He has experience in the Administration area, with an emphasis on Strategy, working mainly on the following topics: digital transformation, customer-centricity, reduction of bureaucracy, new technologies, process management and project management.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Publicações
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •