Publicações no BrCris
 

Ângelo Fernando da Cruz

Professional with 20 years experience in the educational segment of higher education , and over 23 years in professional areas as marketing , communication and advertising in large and medium sized businesses .Teacher and educational manager , acting as the Academic Director , Course Coordinator and Area Coordinator .Has worked on research in the areas of marketing and strategic design , service design and design of the territory , with publications in international conferences .Graduated in Social Communication (Advertising) from University of Vale do Rio dos Sinos (1991 ), Master in Strategic Design from UNISINOS (2012 ), Masters in Strategic Management and Marketing from University of Social Sciences and Business (Buenos Aires, Argentina (2001 ), specialist (Lato Sensu) in Management and Business Strategy at the Unisinos (1992 ) .Teaching with emphasis in Experimental Advertising Agency, Publicity, Advertising , Marketing, Design and Management, acting on the following topics : branding, marketing, advertising, publicity, creation and communication.
Profissional com experiência de 20 anos no segmento educacional de nível superior, e de mais de 23 anos nas áreas de marketing, comunicação, publicidade e propaganda em empresas de médio e grande porte.Professor e gestor educacional, exercendo as funções de Diretor Acadêmico, Coordenador de Curso e Coordenador de Área.Tem atuado com pesquisa nas áreas de marketing e design estratégico, design de serviços e design de território, com publicações em congressos internacionais.Possui graduação em Comunicação Social Habilitação Em Publicidade e Propaganda pela Universidade do Vale do Rio dos Sinos (1991), mestrado em Design Estratégico pela UNISINOS, Universidade do Vale do Rio dos Sinos (2012), mestrado em Management e Marketing Estratégico pela Universidade de Ciencias Sociais e Empresariais, de Buenos Aires, Argentina (2001), especialista Lato Sensu em Gestão e Estratégia Empresarial pela Universidade do Vale do Rio dos Sinos (1992). Docência com ênfase em Agência Experimental, Publicidade, Propaganda, Marketing, Design e Gestão atuando principalmente nos seguintes temas: marca, marketing, propaganda, publicidade, criação e comunicação.Atualmente é Coordenador de Curso, no Centro Universitários FADERGS.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Afiliação
  •  
  • Publicações
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •