Publicações no BrCris
 

Marcelo Josué Telles

He is currently a student of PIPCA (Interdisciplinary Graduate Program in Applied Computing) in Unisinos. It was awarded the Bachelor of Computing at Feevale (2007) and Specialist in IT in Education at UFRGS (2011). He is currently a professor at the School of Professional Education Olimpio, School of Basic Education Feevale Application School and School Duque de Caxias. Teaches: Project Development, Introduction to Computer Maintenance, Introduction to Computers and Applications, Business Organization, Logic Programming, Programming Languages, Database, Electronics, Robotics. He is also an active developer of solutions in the management of people transport, applying concepts of combinatorial analysis of the distance matrix in routes with multiple addresses. Recently he has been dedicated to improving communication, innovation and constant improvement.
Mestre em Computação Aplicada no PIPCA (Programa Interdisciplinar de Pós Graduação em Computação Aplicada) Unisinos (2016). Recebeu o título de Especialista em Informática na Educação pela UFRGS (2011) e Licenciatura da Computação pelo Centro Universitário Feevale (2007). Atualmente é professor na Escola de Educação Básica Feevale Escola de Aplicação e Colégio Duque de Caxias de Sapiranga. Leciona: Desenvolvimento de Projetos, Introdução a Manutenção de Computadores, Introdução a Informática e Aplicativos, Organização de Empresas, Lógica de Programação, Linguagens de Programação, Banco de Dados, Eletrônica, Programação Web e Robótica. Também é desenvolvedor ativo de soluções na gestão de transporte de pessoas, aplicando conceitos de análise combinatória de matriz de distâncias em rotas com múltiplos endereços. Recentemente tem se dedicado no aperfeiçoamento de comunicação, inovação e aprimoramento constante. Experiências anteriores: Geração de Boletos e NFe (2 anos); Administração de Lan House (4 anos) Suporte a usuário em hardware e software (2 anos)

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Publicações
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •