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Ticiana Braga De Vincenzi

Post-doctorate on Circular Economy in progress at the Production Engineering Department of the Polytechnic School - USP. Lecturer of Economics of Organizations at FEA - USP. PhD in Business Administration at Universidade Positivo - Curitiba/PR (2017) in Strategy, Innovation and Entrepreneurship research line, with student exchange program at the University of Manchester (UK). Executive MBA - COPPEAD / UFRJ - The Federal University of Rio de Janeiro/RJ (2008), funded by Oi - Telemar Norte Leste S/A. M.Sc. degree Full-Time MBA - COPPEAD / UFRJ - The Federal University of Rio de Janeiro/RJ (1999). Bachelor degree in Business Administration - UFRJ - The Federal University of Rio de Janeiro/RJ (1994). I have 20 years of professional experience in national and multinational companies of which 18 years in service sector companies of several branches: financial and banking, entertainment,commercial and telecommunications. My areas of expertise are customer relationship, services quality improvement, new products development and project management in order to reduce costs and improve customer service.
Pós-doutorado sobre Economia Circular em andamento no Departamento de Engenharia de Produção da Escola Politécnica - USP. Professora de Economia das Organizações na FEA - USP. Doutora em Administração pela Universidade Positivo - Curitiba/PR (2017), na linha de pesquisa de Estratégia, Inovação e Empreendedorismo, com doutorado sanduíche pela University of Manchester (UK). Graduada em Administração pela Universidade Federal do Rio de Janeiro/RJ (1994) e Mestre em Administração pelo COPPEAD - Universidade Federal do Rio de Janeiro/RJ (1999). MBA Executivo pelo COPPEAD - Universidade Federal do Rio de Janeiro (2008), financiado pela Oi (Telemar Norte Leste). Possui 20 anos de experiência profissional em empresas nacionais e multinacionais, sendo 18 em empresas do setor de Serviços, tais como: financeiras e bancos, entretenimento, comércio e telecomunicações. As áreas de expertise são: relacionamento com clientes, melhoria da qualidade de serviços, desenvolvimento de novos produtos e gerenciamento de projetos e de equipes de melhorias visando a reduzir custos e simplificar, melhorar e agilizar o atendimento ao cliente final.

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