Rodrigo Trasferetti Perez
Master in Communication: Media and Innovation from USCS - São Caetano do Sul Municipal University (SP-2017). Graduated in Phonographic Music Production by UAM - Universidade Anhembi Morumbi (SP-2014). Master Coaching by the Brazilian Institute of Coaching (SP-2014). Improvement and Specialization in Management, Production and Cultural Marketing from Universidade Bandeirantes and Ministry of Culture (SP-2005). Technician in Performing Arts by the extinct Theater School of Ewerton de Castro (SP-2003).I possess Qualifications in the categories of Artist DRT: 21.214 / SP, Radialista DRT: 48.528 / SP and Journalist DRT: 78.987 / SP. Focused on quality results, with vision of the institutional objectives, I look for personal and professional development.As a Consultant and Executive Director we focus on the development of High Performance Teams, Project Management, Executive Production and Public Private Partnership (PPP), with emphasis on Arts, Communication, Innovation and Entrepreneurship within the Creative Culture Industry. Currently focusing on the new technologies of cyberculture, convergence culture, network marketing, crypto-coins, blockchain, startups and innovation market.
Mestre em Comunicação: Mídias e Inovação pela USCS - Universidade Municipal de São Caetano do Sul (SP-2017). Graduado em Produção Musical Fonográfica pela UAM - Universidade Anhembi Morumbi (SP-2014). Master Coaching pelo Instituto Brasileiro de Coaching (SP-2014). Aperfeiçoamento e Especialização em Gestão, Produção e Marketing Cultural pela Universidade Bandeirantes e Ministério da Cultura (SP-2005). Técnico em Artes Cênicas pela extinta Escola de Teatro Ewerton de Castro (SP-2003).Possuo Habilitações nas categorias de Artista DRT: 21.214/SP, Radialista DRT: 48.528/SP e Jornalista DRT: 78.987/SP. Focado em resultados de qualidade, com visão dos objetivos institucionais, busco o desenvolvimento pessoal e profissional.Como Consultor e Diretor Executivo focamos no desenvolvimento de Times de Alta Performance, na Gestão de Projetos, na Produção Executiva e na Parceria Público Privada (PPP), com ênfase nas Artes, na Comunicação, nas Inovações e no Empreendedorismo dentro da Indústria Criativa da Cultura. Atualmente com foco nas novas tecnologias da cibercultura, cultura da convergência, network marketing, criptomoedas, blockchain, startups e mercado de inovações.
Áreas De Investigação
- Publicações
- Identidade
- Ver todos
