Publicações no BrCris
 

Rodrigo Parron

Communication specialist with knowledge and expertise in the areas of market research, consumer behavior and media planning. Currently professor at the UFRN, Natal-RN. He also lectured at Senac, FAAP, FIA, Uniban, Campos Salles and Unip. PhD in Communications from the University Paulista UNIP (2013-2016), and Fellow of (a): Higher Education Personnel Improvement Coordination, CAPES, Brazil; Master in Communication from the University Paulista UNIP (2013) and Fellow of (a): Higher Education Personnel Improvement Coordination, CAPES, Brazil; Specialist by the Foundation Services Marketing Armando Alvares Penteado FAAP (2010), Fellow of being (a): Brazilian Institute of Public Opinion and Statistics, IBOPE, Brazil; Graduated in Social Communication from the University Paulista UNIP (2002). In the advertising market has acted in recent years agencies like Borghi Lowe and Euro RSCG, besides working for companies such as Unilever, Editora Abril and IBOPE. As a researcher dedicated to research into new forms of consumer information and culture by society, from the media universe.
Comunicólogo com conhecimento e atuação nas áreas de pesquisa de mercado e planejamento de mídia. Atualmente é professor do Departamento de Comunicação Social da UFRN. Lecionou também no Senac, FAAP, FIA, Uniban, Campos Salles e Unip. Doutor em Comunicação pela Universidade Paulista UNIP, sendo bolsista do(a): Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior, CAPES, Brasil; Mestre em Comunicação pela Universidade Paulista UNIP, sendo bolsista do(a): Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior, CAPES, Brasil; Especialista em Marketing de Serviços pela Fundação Armando Alvares Penteado FAAP, sendo bolsista do(a): Instituto Brasileiro de Opinião Pública e Estatística, IBOPE, Brasil; Graduado em Comunicação Social pela Universidade Paulista UNIP. No mercado publicitário atuou em agências como Borghi Lowe e Euro RSCG, além de atuar em empresas como Unilever, Editora Abril e IBOPE. Como pesquisador dedica-se a investigação de novas formas de consumo de informações e cultura pela sociedade, a partir do universo midiático.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Publicações
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •