Dean at the Catholic University Center of Quixadá (UNICATÓLICA), Member of the Board of Directors of Colégio Diocesano Valdemar Alcântara (CDVA), Academician of the Cearense Academy of Administration (ACAD), Advisor to the Regional Council of Administration (CRA / CE) and Member of the Banco de Evaluators of the National Higher Education Assessment System - BASis of the National Institute of Educational Studies and Research Anísio Teixeira. Graduated in Administration and Law from the University of Fortaleza (UNIFOR), Master in Administration (UNIFOR) and PhD in education from the State University of Ceará (UECE). He has held the posts of Pro-Dean of Graduate Studies and Research, Coordinator of the Administration Course, Human Resources Management, Marketing Management and Administrative Management. He has experience in Educational Management, Teacher Training in University Teaching, People Management and Marketing. Extensive knowledge in institutional assessment, entrance exam, student recruitment, strategic planning of HEIs and schools, Pedagogical Course Project and administrative demands of HEIs and schools.
Reitor no Centro Universitário Católica de Quixadá (UNICATÓLICA), Membro do Corpo Diretivo do Colégio Diocesano Valdemar Alcântara (CDVA), Acadêmico da Academia Cearense de Administração (ACAD), Conselheiro do Conselho Regional de Administração (CRA/CE) e Integrante do Banco de Avaliadores do Sistema Nacional de Avaliação da Educação Superior - BASis do Instituto Nacional de Estudos e Pesquisas Educacionais Anísio Teixeira. Graduado em Administração e Direito pela Universidade de Fortaleza (UNIFOR), Mestre em Administração (UNIFOR) e Doutor em educação pela Universidade Estadual do Ceará (UECE). Já exerceu os Cargos de Pró-Reitor de Pós-Graduação e Pesquisa, Coordenador do Curso de Administração, Gerência de Recursos Humanos, Gerência de Marketing e Gerência Administrativa. Tem experiência em Gestão Educacional, Formação de professores na docência universitária, Gestão de Pessoas e Marketing. Vasto conhecimento em avaliação institucional, vestibular, captação de aluno, planejamento estratégico de IES e escola, Projeto Pedagógico de Curso e demandas administrativas de IES e escolas.