Carlos Kazunari Takahashi
Consumer Marketing professional with more than ten years of experience working in Marketing and Business.
PhD in Management - Innovation & Strategy in International Management.
Master in Management at Insper .
MBA in Marketing at ESPM .
Bachelor in Design at Mackenzie.
Marketing Consultant at Sebrae, Associate research at Insper, Post-graduate Professor at ESPM and Scientific advisor of the São Paulo State Research Support Foundation (FAPESP)..
Specialties: Accelerators, Innovation, Machine Learning, CRM, Data Science, Business Strategy, Marketing Planning, Branding, Brand and Product management, channel and customer marketing, package, P&L management, digital marketing, SEO, SEM, campaign development, sustainability marketing.
Profissional com mais de dez anos de experiência trabalhando nas áreas de Marketing e Inteligência de Mercado.
Doutor em Administração - Gestão Internacional pela ESPM-SP como bolsista PROSUP/CAPES.
Mestre em Administração no Insper.
MBA em Marketing na ESPM.
Bacharel em Design no Mackenzie.
Especializado em Empreendedorismo na JICA de Yokohama.
Consultor de Marketing do Sebrae-SP, Professor colaborador de pós graduação da ESPM, Professor de pós graduação do Senac, Pesquisador associado Insper Metricis e Assessor científico da Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo (FAPESP).
Especialidades: Aceleradoras, Inovação, Machine Learning, CRM, Data Science, Estratégia de Negócios, Planejamento de Marketing, Branding, Brand e Product management, marketing de canal e cliente, gestão de P & L, marketing digital, SEO, SEM.
Áreas De Investigação
- Afiliação
- Publicações
- Identidade
- Ver todos