Publicações no BrCris
 

FLAVIO SANTINO BIZARRIAS

Post-doctorate in International Marketing from Escola Superior de Propaganda e Marketing - ESPM. He holds a Doctorate in Administration (Marketing), 2017, and Master's in Administration (Marketing), 2014, from the Graduate Program in Administration (PPGA) at Nove de Julho University. He holds a specialization degree in Marketing and Services Marketing from ESPM-SP and a bachelor's degree in Business Administration from Mackenzie Presbyterian University (2000). He is currently a Professor at ESPM - Escola Superior de Propaganda e Marketing acting in the PPGA - Graduate Program in Administration and in the MPCC - Professional Master in Consumer Behavior. He also works as a business consultant, applying scientific knowledge to the challenges of organizations. He works mainly on the following research topics: marketing, and brand management, consumer behavior, implicit (automatic) brand attitudes, crowding, and consumer identity and project marketing. He has professional experience in the Administration area, with emphasis on marketing and consumer behavior. Has a computer program registration: Full TAI - Implicit Associations Test, INPI, 2020. He is leader of the Marketing - Applied Research theme at SEMEAD, and of the Strategy and Innovation in Marketing theme at Emprad 2021 and 2022, and of the Marketing line at Singep 2022. He is scientific editor of the Journal of Management and Projects, ISSN 2236-0972.
Pós-doutor em Marketing Internacional pela Escola Superior de Propaganda e Marketing - ESPM. Possui Doutorado em Administração (Marketing), 2017, e Mestrado em Administração (Marketing), 2014, pelo Programa de Pós-graduação em Administração (PPGA) da Universidade Nove de Julho. Possui especialização em Marketing e Marketing de Serviços pela ESPM-SP e graduação em Administração de Empresas pela Universidade Presbiteriana Mackenzie (2000). Atualmente é Professor Titular na ESPM - Escola Superior de Propaganda e Marketing atuando no PPGA - Programa de Pós-graduação em Administração e no MPCC - Mestrado Profissional em Comportamento do Consumidor. Atua também como consultor de empresas, aplicando os conhecimentos científicos aos desafios das organizações. Atua principalmente nos seguintes temas de pesquisa: marketing, e gestão de marcas, comportamento do consumidor, atitudes implícitas (automáticas) marcas, crowding, e identidade do consumidor e marketing de projetos. Possui experiência profissional na área de Administração, com ênfase em marketing e comportamento do consumidor. Possui registro de programas de computador: Full TAI - Teste de Associações Implícitas, INPI, 2020. É líder do tema Marketing ? Pesquisa aplicada, no SEMEAD, e do tema Estratégia e Inovação em Marketing no Emprad 2021 e 2022, e da linha de Marketing no Singep 2022. É editor científico da Revista de Gestão e Projetos, ISSN 2236-0972.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Publicações
  •  
  • Ensino
  •  
  • Serviço
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •