Publicações no BrCris
 

Bruno Cassio Lopes Ferreira

Graduated in Public Relations from the Federal University of Rio Grande do Sul (2013), Specialization in Competitive and Market Intelligence (2018), Master in Communication and Information (2020) and member of the Research Group on Organizational Communication, Culture and Relations Power - GCCOP - https://www.ufrgs.br/gccop. I have experience in the area of ​​Communication, working mainly on the following themes: communication, public relations, organizational communication, identity, diversity, differences and power relations. Focus of Action: - Develop, implement and monitor internal, institutional and marketing communication projects. - Lead a brand and reputation management project (brand promotion campaigns, relationships with priority audiences, measuring and monitoring image and reputation). - Communication and marketing planning based on market trends and information on the segment being worked on, seeking results and strengthening the brand; - Master of ceremonies and announcer for radio and television.
Possui graduação em Relações Públicas pela Universidade Federal do Rio Grande do Sul (2013), Especialização em Inteligência Competitiva e de Mercado (2018), Mestre em Comunicação e Informação (2020) e integrante do Grupo de Pesquisa em Comunicação Organizacional, Cultura e Relações de Poder - GCCOP - https://www.ufrgs.br/gccop . Tem experiência na área de Comunicação, atuando principalmente nos seguintes temas: comunicação, relações públicas, comunicação organizacional, identidade, diversidades, diferenças e relações de poder. Foco de Atuação: - Desenvolver, implementar e acompanhar projetos de comunicação interna, institucional e mercadológica. - Liderar projeto de gestão de marca e reputação (campanhas de promoção de marca, relacionamento com públicos prioritários, mensuração e monitoramento da imagem e reputação). - Planejamento de comunicação e marketing tendo como base tendências de mercado e informações do segmento trabalhado, buscando resultado e fortalecimento de marca; - Mestre de cerimônias e locutor para rádio e televisão.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Publicações
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •