área de pesquisa
- 11) I?M THE TARGET! Effects of food safety risk perception on consumer behaviour: the moderation role of prototype perception and visual attention to safety labels
- A ESCASSEZ E OS EFEITOS DAS EDIÇÕES LIMITADAS NA URGÊNCIA DE COMPRAS
- A meta-analysis of the relationship between customer participation and brand outcomes
- A meta-analysis on the effects of product scarcity
- A meta-analysis on the psychological and behavioral consequences of nostalgia: The moderating roles of nostalgia activators, culture, and individual characteristics
- Acceptance of service robots: a meta-analysis in the hospitality and tourism industry
- Alan Rodrigues Birck
- Amilton Küster
- ANALYSIS OF CONSUMER PERCEPTION OF AN AIRLINE LOYALTY PROGRAM EDUCATIONAL PLATFORM
- Andréia Maria Lopes Guermani Orives
- Antônio Guimarães Campos
- Caio César Furtado
- Carlos Henrique Aiello
- Cesar Augusto Costa
- Clayrmen Candido Peron
- Cleider Antônio da Fonseca
- Close-up - - long-shot images in advertising appeals: the role of objective temporality
- Coesão de grupo no processo de tomada de decisão sobre divulgação de informações de caráter social pelas empresas de capital aberto listadas na [B]³
- Daniel Fernandes Dornelles
- Edgar Lucas Castelo Branco Kaiser
- Effects of abnormally shaped fruits and vegetables on consumer?s willingness to buy: a meta-analytic study
- Fatores influenciadores para adoção de energia solar fotovoltaica no Brasil
- Felipe Tannús Dórea
- Flávio Fortes Carvalho
- Francisco Gelpi Mattos
- Fábio Hiroshi Tomoyose
- Henrique Brito Gumerato
- Ilse Maria Biason Guimarães
- Information technology adoption by small and medium enterprises: a meta-analysis
- João Carlos de Souza
- Juliana Aparecida Pedretti Furlan
- Lore Margarete Mânica Ribeiro
- Luanny da Silveira Siqueira
- Lêda Pena Yoshida
- Marcelo Biancão Crivelaro
- Marcos Eduardo Muniz Godinho
- Marta Pinheiro Lemos Correia
- Mauro de Carvalho Mendonca
- Nutrition Information and Visual Attention: Insights from a Meta-Analytical Approach
- O efeito da sobrecarga de informação na atenção visual: o papel da indulgência e da temporalidade
- O Efeito Das Cores Na Atratividade De Displays Desorganozados
- O impacto da presença social na atenção visual: uma análise das fases de orientação
- O impacto do estilo de comunicação na adaptabilidade do vendedor: uma análise do efeito moderador da distância social.
- O papel das expressões temporais: o que acontece na relação entre autocontrole e intenções comportamentais?
- O Papel Moderador Das Comunidades Virtuais De Marca E De Interesse: Um Modelo Teórico Sobre a Influência da Incongruência no Engajamento e Seis Efeitos
- O “EFEITO” DO COMPORTAMENTO FRUGAL DOS CONSUMIDORES NO SEGMENTO DO VAREJO
- Oscar Julio Filho
- Pedro Carlos Refkalefsky Loureiro
- Potencial de vendas dos vinhos do Vale do Rhône no mercado brasileiro: estudo e plano de marketing.
- Rafael Silva Guerreiro
- Responsabilidade Social Corporativa Em Tempo De Crise: como as iniciativas responsáveis no período pandêmico contribuíram com a Marca??,
- Retail crowding: meta-analysis of contextual and cultural moderators
- Roberto Herrera Arbo
- Rodrigo Andrade Tavares
- Satisfaction in sports: A meta-analytic study
- Satisfação dos Acadêmicos com o Curso de Administração em uma Universidade Comunitária do Estado de Santa Catarina
- The bright side of disorganization: When surprise generates low-price signals
- The Effects of Sales Promotions on Mobile Banking: A Cross-Cultural Study
- The role of ChatGPT in higher education: Benefits, challenges, and future research directions
- The role of product scarcity on display incompleteness
- Trust in the financial services context: a meta-analysis
- Victor Riuiti Kiyohara
- Wagner Junior Ladeira
- William Cestari