Flávio Augusto Martino
Master's degree (2016) in Consumer Behavior at the University of Brasília (UnB), holds a degree (2007) in Administration from São Marcos University (USM), Executive MBA in Banking Management (2007) (completed) and Lato sensu Specialization in Organizational Behavior (in the final phase) by the Open Higher School of Brazil (ESAB). He worked as a researcher at Banco do Brasil from 2014 to 2016 in the Government Board, developing a model of Consumer Potential Analysis. Conducts research in the areas of Administration and Psychology, with emphasis on Organizational Behavior and Consumer, Human Values, Innovation and Management. He has more than 18 years of experience in the banking sector, with experience in Agency Management and General Management at Banco do Brasil since March 2000.
Mestre (2016) em Comportamento do Consumidor pela Universidade de Brasília (UnB), possui graduação (2007) em Administração pela Universidade São Marcos (USM), MBA Executivo em Gestão Bancária (2007) (concluído) e Especialização Lato sensu em Comportamento Organizacional (em fase de conclusão) pela Escola Superior Aberta do Brasil (ESAB). Atuou como pesquisador no Banco do Brasil de 2014 a 2016 na Diretoria de Governo, desenvolvendo um modelo de Análise de Potencial de Consumo. Realiza pesquisas nas áreas de Administração e Psicologia, com ênfase em Comportamento Organizacional e do Consumidor, Valores Humanos, Inovação e Gestão. Possui experiência de mais de 18 anos no ramo bancário, com experiência em Gestão de Agências e Assessoria na Direção Geral no Banco do Brasil desde março de 2000.
Áreas De Investigação
- Visão geral
- Publicações
- Identidade
- Ver todos
