Publicações no BrCris
 

Aryovaldo de Castro Azevedo Junior

Bachelor in Advertising and Propaganda at Communications and Arts College (University of São Paulo / 1992), Master in Communication Sciences at Communications and Arts College (University of São Paulo / 1999) and PhD in Multimedia at Arts Institute (State University of Campinas / 2005). Researcher at Studies in Communication, Consumption and Society Group (ECCOS/UFPR ) and at Electoral Communication Group (CEL/UFPR ). Member of the International Association of Researchers in Branding (Observatory of Brands), Brazilian Association of Researchers in Advertising and Propaganda (ABP2) and Latin american network of researchers in advertising (Relaip). Professor on Communication Department at Federal University of Paraná ( UFPR)
Pós Doutor em Ciências da Comunicação pela Universidade de São Paulo (2017), Doutor em Multimeios pelo Instituto de Artes da Universidade Estadual de Campinas (2005), Mestre em Ciências da Comunicação pela Escola de Comunicações e Artes da Universidade de São Paulo (1999) e Bacharel em Publicidade e Propaganda pela Escola de Comunicações e Artes da Universidade de São Paulo (1992). Integra os grupos de pesquisa Estudos em Comunicação, Consumo e Sociedade (ECCOS/UFPR) e Comunicação Eleitoral (CEL/UFPR). Membro da Associação Brasileira de Pesquisadores em Publicidade (ABP2), Red Latinoamericana de Investigadores en Publicidad (Relaip) e Associação Internacional de Investigadores em Branding (Observatório de Marcas). Professor Associado do Departamento de Comunicação da Universidade Federal do Paraná.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Publicações
  •  
  • Pesquisas
  •  
  • Ensino
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •