publicações selecionadas
- Are they learning or playing? Moderator conditions of gamification’s success in programming classrooms
- Deep learning for early performance prediction of introductory programming students: a comparative and explanatory study
- Mapeamento automático de rotas para vias expressas de ônibus: uma abordagem com algoritmos genéticos com ênfase na cidade de Boa Vista - RR
- Toward Supporting CS1 Instructors and Learners With Fine-Grained Topic Detection in Online Judges
- Towards AI-human hybrid online judges to support decision making for CS1 instructors and students
- How Personalization Affects Motivation in Gamified Review Assessments
- Uso de atributos de código para classificar a dificuldade de questões de programação em juízes online
- Uso de um método preditivo para inferir a zona de aprendizagem de alunos de programação em um ambiente de correção automática de código
- Gamification suffers from the novelty effect but benefits from the familiarization effect: Findings from a longitudinal study
- Uso de um método preditivo para inferir a zona de aprendizagem de alunos de programação em um ambiente de correção automática de código
- Using learning analytics in the Amazonas: understanding students’ behaviour in introductory programming
- Explaining individual and collective programming students? behaviour by interpreting a black-box predictive model
- Towards human-AI collaboration: a recommender system to support CS1 instructors to select problems for assignments and exams
- Towards human/AI hybrid online judge to support decision making for CS1 instructors and students