Doctoral candidate and master Science (2017) in Business Administration and Controllership at the Universidade Federal do Ceará, Researcher at the Laboratório de Estratégia para Sociedade Sustentável (LESS) at the Federal University of Ceará, MBA in Marketing and Market Intelligence at Saint Paul Escola de Negócios (2017) and graduated in Business Administration from the Universidade Federal do Ceará (2013).
Experience in Marketing, Strategy and Education. Main research interests in Strategic Marketing, Consumer Behavior, Collaborative Consumption, Shared Economy, Sustainable Consumption, Consumer Education and Public Policy.
She is currently assistant professor and academic coordinator at Saint Paul Escola de Negócios.
Doutoranda (atual) e mestra (2017) em Administração e Controladoria pela Universidade Federal do Ceará, pesquisadora do Laboratório de Estratégia para Sociedade Sustentável (LESS) na Universidade Federal do Ceará, MBA em Marketing e Inteligência de Mercado da Saint Paul Escola de Negócios (2017) e graduada em Administração pela Universidade Federal do Ceará (2013).
Tem experiência na área de Marketing, Estratégia e Educação. Principais interesses de pesquisa em Marketing Estratégico, Comportamento do Consumidor, Consumo Colaborativo, Economia Compartilhada, Consumo Sustentável, Educação para o Consumo e Políticas Públicas.
Atualmente, é professora assistente e coordenadora acadêmica na Saint Paul Escola de Negócios.