Publicações no BrCris
 

Josivania Silva Farias

Associate Professor at the University of Brasília (UnB), in the Department of Administration. Professor of Administration Undergraduate (ADM/UnB) and Graduate Program in Administration (PPGA/UnB); Professor of the Graduate Program in Collective Health - master's degree (PPGSC-MP - Professional); Ph.D. in Administration from the University of Brasília/UnB (2010). Post-Doctoral Internship as Visiting Researcher at Universidad Complutense de Madrid (2020). Master and Doctoral advisor in the Research Line: Strategy, Marketing, and Innovation (PPGA/UnB), whose researches are in the following themes: Services Marketing & Innovation; Services Co-production; Absorptive Capacity; Value Co-Creation/Value Co-Destruction; ICT Adoption; Technologies Acceptance; Diffusion of Technologies and Innovations, etc.; Leader of the Research Group: LinseLab - Studies and Research Laboratory on Innovation & Marketing in Services, certified by CNPq. He has 59 full papers published in scientific journals. Instagram: @linselab and @josivania1509 Twitter: @FariasJosivania (Text informed by the author)
Professora Associada da Universidade de Brasília (UnB), lotada no Departamento de Administração. Professora de Graduação em Administração (ADM/UnB); Professora do Programa de Pós-Graduação em Administração (PPGA/UnB); Professora do Programa de Pós-Graduação em Saúde Coletiva - Mestrado Profissional (PPGSC-MP); Administração (PPGA/UnB); graduada em Administração pela Universidade Federal de Sergipe/UFS (1996). Mestre em Desenvolvimento e Meio Ambiente pela Universidade Federal de Sergipe/UFS (2000). Doutora em Administração pela Universidade de Brasília/UnB (2010). Estágio Pós-Doutoral como Pesquisadora Visitante na Universidad Complutense de Madrid (2020). Tem cursos de especialização lato sensu em Gerenciamento de Empresas de Turismo (UFS-SE) e MBA em Marketing (FGV-RJ). Possui experiência na área de Administração, com ênfase em Marketing de Serviços e Inovação em Serviços (no setor público e privado). É Orientadora de Mestrado e Doutorado da Linha de Pesquisa: Estratégia, Marketing e Inovação (PPGA/UnB), cujas pesquisas estão nas seguintes temáticas: Services Marketing & Innovation; Services Co-production; Absorptive Capacity; Value Co-Creation/Value Co-Destruction; ICT Adoption; Technologies Acceptance; Diffusion of Technologies and Innovations etc.; É Líder do Grupo de Pesquisa: LinseLab - Laboratório de Estudos e Pesquisas sobre Inovação & Marketing em Serviços, certificado pelo CNPq. Possui 60 artigos completos publicados em periódicos científicos. Instagram: @linselab e @josivania1509 Twitter: @FariasJosivania (Texto informado pelo autor)

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Afiliação
  •  
  • Publicações
  •  
  • Pesquisas
  •  
  • Ensino
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •