Silvana Zibetti
Bachelor of Mass Media: Advertising Association of Higher Education for Social Communication (1994) Specialist in Administration and Marketing (INPG, 1998) and MA in Communications from the University of Marília (2007). He is currently teaching coordinator of the Arts and Communication Unit Senac Sao Jose do Rio Preto, a professor of Planning and Development Collection I and II, Fashion Research and Human Relations Course of Technology in Fashion Design Center university of Toledo Araçatuba, a professor of Semiotics of Visual Communication and Image of the Post-Graduate in Fashion Communication and Culture Center of Toledo university of Araçatuba. It operates mainly in the following areas: management of product development and brand image, branding, color theory, modeling and designing clothes and prints, image composition, volumes and shapes and proportions of the body.
Possui graduação em Comunicação Social: Publicidade e Propaganda pela Associação Educacional de Ensino Superior de Comunicação Social (1994), especialização em Administração em Marketing pelo Instituto Nacional de Pós-Graduação (1998) e mestrado em Comunicação, Mídia e Cultura pela Universidade de Marília (2007). Tem experiência em Coordenação Pedagógica, Planejamento e Gestão, Orientação de Pesquisas Científicas e Mercadológicas, Assistente Administrativa, Planejamento e Gestão de Projetos, Marketing, Marketing Digital, Comunicação, com ênfase em Comunicação Institucional Corporativa, atuando principalmente nos seguintes temas: produção de textos (científicos, dissertativos, contratuais, normativos, documentos institucionais, informativos, narrativos, descritivos, publicitários etc.), produção de conteúdo, produção de imagens, projetos gráficos, gestão da comunicação, moda, design e projetos e metodologias de pesquisa.
Áreas De Investigação
- Publicações
- Identidade
- Ver todos
