Pietro Giuliboni Nemr Coelho - Doutorando em Comunicação e Práticas de Consumo pela Escola Superior de Propaganda e Marketing (2021 - em andamento). Mestre em Comunicação e Práticas de Consumo (2016) e graduado em Comunicação Social - Publicidade e Propaganda pela ESPM (2012). Linha de Pesquisa: Processos de recepção e contextos socioculturais articulados ao consumo. Principais interesses de estudo: comunicação-consumo, processos de recepção e atribuição de sentidos, identidade, ambiente digital. Membro do grupo de pesquisa CNPq - Comunicação, Consumo e Identidades Socioculturais (CICO)
Pietro Giuliboni Nemr Coelho - PhD student in Communication and Consumer Practices at the Escola Superior de Propaganda e Marketing (2021 - in progress). Master in Communication and Consumer Practices (2016) and graduated in Social Communication - Advertising by ESPM (2012). Line of Research: Reception processes and socio-cultural contexts linked to consumption. Main study interests: communication-consumption, processes of reception and attribution of meanings, identity, digital environment. Member of the CNPq research group - Communication, Consumption and Sociocultural Identities (CICO)