área de pesquisa
- Anderson Soncini Pelissari
- Análise dos Elementos da Estratégia de Marketing e dos Aspectos de Relacionamento no Canal entre Atacado Distribuidor, Indústria Alimentícia e Pequeno Varejo
- Cleusa Satico Yamamoto
- Co-Creation in Hospitality Industry: A Case Study on the Drivers of Traveler-Generated Content
- Comportamento do consumidor de alimentos orgânicos: uma análise sob a ótica da teoria da cadeia de meios e fins
- Data privacy as a strategic competitive advantage: a case study of how Apple and Facebook use data privacy in their branding process
- Edson Melo da Silva Filho
- Everaldo Marcelo Souza da Costa
- Fabiano Rocha
- Gabriel Sperandio Milan
- Giancarlo Castagna
- Graziela Bandeira Magalhães
- Gustavo Barbieri Lima
- Luis Henrique Pereira
- LUXURY BRANDS AND ONLINE CONSUMER-GENERATED CONTENT: DEALING WITH THE NEW LEAD OF CUSTOMERS IN BRAND PERCEPTION
- LUXURY STRATEGY OF PERFUME BRANDS IN EMERGING MARKETS: An exploratory study of luxury brands in the perfumes sector in Brazil
- Marcelo Zenaro
- Maria Paula Barcellos de Carvalho
- Marketing desde a pesquisa até a comercialização de tecnologias em universidades: um estudo multicaso
- OMG! CHARACTERIZING THE ROLE OF EMOTIONS IN THE SHARING OF ONLINE COMMERCIAL VIDEOS
- Planejamento por Cenários na Internacionalização da Micro e Pequena Empresa Brasileira
- Priscilla Yung Medeiros
- Ricardo Limongi França Coelho
- Rubens Altmann
- Standardization and adaptation in multinationals corporations Case study on Samsung's marketing mix strategy
- Sônia Trigueiro de Almeida
- THE CHALLENGES OF REPOSITIONING AN INTERNATIONAL BRAND: A CASE STUDY ON
- WHEN A LOCAL COMPETITOR (SLIGHTY) SHAKES UP THE GLOBAL GIANT: A CASE ON