Doutora em Administração, com concentração em Administração Pública, pelo Programa de Pós-Graduação em Administração da Universidade Federal de Viçosa (2018). Mestrado em Administração, com concentração em Administração Pública, pelo Programa de Pós-Graduação em Administração da Universidade Federal de Viçosa (UFV, 2016). Graduada em Administração pela Universidade Federal de Viçosa (UFV, 2013). Professora substituta do Departamento de Administração e Contabilidade da Universidade Federal de Viçosa. Professora e Coordenadora de curso da Universidade Presidente Antônio Carlos. Membro do Grupo de Estudo de Marketing Social e do Núcleo de Estudo em Administração Pública e Governo e Sociedade (NAPGS) do departamento de Administração e Contabilidade da Universidade Federal de Viçosa.Áreas de interesse: Administração pública, políticas públicas, Administração Geral, Administração Estratégica, Marketing, Marketing Social e Comportamento do Consumidor.
PhD in Administration, with concentration in Public Administration, at the Postgraduate Program in Administration of the Federal University of Viçosa (2018). Master's degree in Administration, with concentration in Public Administration, at the Postgraduate Program in Administration from Federal University of Viçosa (UFV, 2016). Degree in Management from Federal University of Viçosa (UFV, 2013). Substitute Professor at the Department of Administration and Accounting at the Federal University of Viçosa. Professor and Course Coordinator at Presidente Antônio Carlos University. Member of the Social Marketing Study Group and the Study Group on Public Administration, Government and Society (NAPGS) from Administration and Accounting Department of the Federal University of Viçosa. Areas of interest: Public administration, public policies, marketing, social marketing, government marketing and consumer behavior.