Publicações no BrCris
 

Carlos Roberto Oliveira da Silva

Master's degree in Business Administration by IBMEC / RJ, defending the thesis on Consumer Behavior. 2017.Specialized in Strategic Management of Retail by Provar / Fia / SP in 2008 and by Mesbla in 1994.Graduate in Human Resources from IAG / PUC / RJ in 1994.He holds a degree in Business Administration from the University Center Augusto Motta (1988).Experience in the area of ​​Administration, with emphasis on Business Administration20 years of experience in the commercial, administrative and operational management of companies in the retail segment.Strategic Management of Retail - Provar - FIA / Provar - SP - 2008Volunteer Entrepreneurship Project - Complexo do Alemão - 2011Instructor of the Management Chair of Loja - Estácio de Sá - Holiday Course - Jul / 05Junior Achievement Adviser - 2002Instructor of the School Leader of Retail - Analysis of the Competition - 2002Instructor of the School Leader of Retail - Retail in the 21st Century - 2001Instructor of the School Leader of Retail - Marketing - 2000
Mestre em Administração em Administração de Empresas pelo IBMEC/RJ, defendendo a tese sobre Comportamento do Consumidor - 2017.Especializado em Gestão Estratégica de Varejo pelo Provar/Fia/SP em 2008 e pela Mesbla em 1994.Pós Graduado em Recursos Humanos pelo IAG/PUC/RJ em 1994.Possui graduação em Administração pelo Centro Universitário Augusto Motta (1988). Experiência na área de Administração, com ênfase em Administração de Empresas20 anos de experiência na gestão comercial, administrativa e operacional de empresas do segmento de varejo.Gestão Estratégica de Varejo ? Provar - FIA/Provar - SP ? 2008Voluntário Projeto Empreendedorismo ? Complexo do Alemão - 2011Instrutor da Cadeira de Gerencia de Loja ? Estácio de Sá ? Curso de Férias ? Jul/05Adviser do Programa Junior Achievement - 2002Instrutor da Escola Leader de Varejo ? Análise da Concorrência ? 2002Instrutor da Escola Leader de Varejo ? O Varejo no Século XXI ? 2001Instrutor da Escola Leader de Varejo ? Marketing ? 2000

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Publicações
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •