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Dr. Prof. Francisco Antônio Serralvo

Full Professor of Marketing, responsible for teaching, research, and supervision in the Graduate Program in Administration (stricto sensu) and also a professor in the undergraduate course in business administration, as well as supervising scientific initiation projects and monographs at the Pontifical Catholic University of São Paulo - PUC/SP. Director of the Faculty of Economics, Administration, Accounting, and Actuarial Sciences - FEA-PUC/SP (2013/2017), is a researcher and leader of the Brand Studies Group - GEMA (PUC-SP) and coordinates the Graduate Program in Administration (2022/current and 2009/2013) at PUC/SP. He completed his post-doctoral studies in business (marketing) at the University of Santiago de Compostela (Spain), holds a Ph.D. in social sciences and a master's degree in business administration from PUC-SP, and a bachelor's degree in business administration from the University of Marília. He has experience in business, focusing on Marketing, and works mainly with the following themes: marketing theory studies, consumer behavior, and brand management.
Professor Titular da cadeira de marketing, com regência de disciplina, pesquisa e orientação no Programa de Estudos Pós-Graduados em Administração (stricto sensu), e professor no curso de graduação em administração, além de orientação de projetos de iniciação científica e monografia da Pontifícia Universidade Católica de São Paulo - PUC/SP. Foi Diretor da Faculdade de Economia, Administração, Contábeis e Atuariais - FEA-PUC/SP (gestão 2013/2017), É pesquisador e líder do Grupo de Estudos da Marca - GEMA (PUC-SP). Coordenador dp Programa de Pós-Graduação em Administração (gestão 2022/atual e 2009/2013) da PUC/SP. É pós-doutor em administração (marketing) pela Universidade de Santiago de Compostela (Espanha), doutor em ciências sociais e mestre em administração pela PUC-SP e bacharel em administração de empresas pela Universidade de Marília. Tem experiência na área de Administração, com ênfase em Marketing, atuando principalmente com os seguintes temas: estudos da teoria em marketing, comportamento do consumidor e gestão de marcas.

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