Publicações no BrCris
 

Genésio Renovato da Silva Neto

Doctor of Administration (Marketing) in the research field: Consumption, Technology, and Digital Transformation, from the Graduate Program in Administration (PPGA) at Universidade Nove de Julho. Master of Administration (Competitive Organizations) from the Graduate Program in Administration (PPGA) at Centro Universitário FMU (2019). MBA in Strategic Business Management from Universidade São Judas Tadeu ? Campus Unimonte (2013), and a bachelor's degree in Business Administration from Universidade Metropolitana de Santos (2007). Executive with 20 years of experience in retail and a career developed in the areas of Operations and Commercial Management, holding strategic positions such as Regional Operations Manager and Business Manager. Researcher with participation in conferences, seminars, and article publications in the fields of marketing, retail, Augmented reality, consumption, technology, and digital transformation.
Doutor em Administração (Marketing) na linha de pesquisa: Consumo, Tecnologia e Transformação Digital, pelo Programa de Pós-graduação em Administração (PPGA) da Universidade Nove de Julho. Mestre em Administração (Organizações Competitivas) pelo Programa de Pós-graduação em Administração (PPGA) pelo Centro Universitário FMU (2019). MBA em Gestão Estratégica de Negócios pelo Centro Universitário São Judas Tadeu ? Campus Unimonte (2013) e graduado em Administração de Empresas pela Universidade Metropolitana de Santos UNIMES (2007). Executivo com 20 anos de experiência no varejo e carreira desenvolvida nas áreas de Operações, Gestão Comercial, ocupando posições estratégicas como, Gerente Regional de Operações e Gerente de Negócios. Pesquisador com participação em conferências, seminários e publicações de artigos nas áreas de marketing, varejo, realidade aumentada, consumo, tecnologia e transformação digital.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Publicações
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •