Publicações no BrCris
 

Luiz Carlos Santiago

Master in Communications from Faculdade Cásper Líbero (since 2008) in the research line "Mediatic Processes: Technology and Market". MBA in Digital Marketing from Fundação Getúlio Vargas - FGV (2016), and complementary education in Strategic Brand Management from London School of Business & Finance - LSBF - Executive Education (2017) and Advanced Digital Marketing: Media Strategy and Planning from Harvard University - Division of Continuing Education (2016). Post-graduate in Communications with the Market from ESPM - Escola Superior de Propaganda e Marketing (2006) and Marketing Management from Universidade São Judas (1992). Graduate at Social Communications -Journalism from Universidade São Judas (1996) and Business Administration from Faculdades de Administração e Ciências Contábeis de Guarulhos - Unimesp (1989). Marketing and Communications Executive. Has experience in Strategic Planning, Communications and Marketing Management, Promotions and Events, Advertising and Propaganda, Internal Communications, Press Consultancy and Institutional Relations.
Mestre em Comunicação pela Faculdade Cásper Líbero, na linha de pesquisa "Processos Midiáticos: Tecnologia e Mercado". MBA em Marketing Digital pela Fundação Getulio Vargas - FGV (2016) e MBA Executivo em Gestão Estratégica e Econômica de Recursos Humanos - FGV (2020), com extensões em Gestão Estratégica de Marca pela London School of Business & Finance - LSBF - Executive Education (2017) e Marketing Digital Avançado: Planejamento e Estratégia de Mídia pela Harvard University - Division of Continuing Education (2016). Pós-graduações (lato sensu) em Comunicação com o Mercado pela Escola Superior de Propaganda e Marketing - ESPM (2006) e Administração de Marketing pela Universidade S. Judas Tadeu (1992). Possui graduações em Comunicação Social - Jornalismo pela Universidade S. Judas Tadeu (1996) e em Administração pela Faculdade de Administração e Ciências Contábeis de Guarulhos/Unimesp (1989). Executivo de Comunicação e Marketing, com experiência nas áreas de Comunicação Corporativa e Marketing e ênfase em Gestão Estratégica de Comunicação Integrada - Institucional e Mercadológica.

Áreas De Investigação áreas de pesquisa

  •  
  • Visão geral
  •  
  • Publicações
  •  
  • Identidade
  •  
  • Ver todos
  •