Stela Cristina Hott Corrêa
PhD in Administration at CEPEAD / UFMG. Master in Business Administration at COPPEAD Administration Institute/UFRJ. Graduated in Economic Sciences at University of State of Rio de Janeiro. Professor of Marketing in Administration Department at the Federal University of Juiz de Fora / Campus Governador Valadares (UFJF / GV). Coordinator of the extension project Actions for Inclusion of People with Disabilities of Governador Valadares through a Third Sector Hipotherapy Institution (APED). Research project team member Evaluation of the retail accessibility of Governador Valadares. Reviewer for national journals and congresses. Researcher with qualitative methods (case studies, focus group, content analysis, grounded theory, bibliometric studies, with Atlas TI and Iramuteq softwares) and quantitative (Structural equation modeling with AMOS and PLS softwares). Experience in managing health services, teaching and coordinating MBA courses. Currently I've been working with vulnerable consumers, customer experience, digital consumer experiences, consumer behavior, transformative consumer research, smart tourism experience, smart tourism destinations.
Professora da área de Marketing do Departamento de Administração da Universidade Federal de Juiz de Fora/Campus Governador Valadares (UFJF/GV). Doutora em Administração pelo CEPEAD/UFMG. Mestre em Administração pelo COPPEAD/UFRJ. Graduação em Ciências Econômicas pela UERJ. Coordenadora do grupo de pesquisa Empreendedorismo e Desenvolvimento Territorial (UFJF). Coordena e participa de projetos de extensão e pesquisa na UFJF/Campus Governador Valadares vinculados à vulnerabilidade do cliente e ao microempreendedor individual. Atualmente coordena o projeto de extensão e pesquisa "Jornada digital MEI: O marketing digital para o microempreendedor individual", e o projeto de iniciação científica "O atendimento educacional especializado do CRAEDI/Governador Valadares e o seu modelo de gestão". Membro do Núcleo de Estudos e Estratégias de Comunicação Integrada de Marketing (NEECIM-TUR/UFMG). São temas de meu interesse a vulnerabilidade do consumidor, a experiência do cliente, as experiências digitais de consumo, o comportamento do consumidor, estratégias digitais de marketing, o microempreendedor individual (MEI) e a experiência turística inteligente.
Áreas De Investigação
- Visão geral
- Publicações
- Identidade
- Ver todos
